”Kivijalkakaupan viimeinen vuosikymmen”
”Ostaminen siirtyi nettiin – verkkokauppa syö perinteisen kaupan kannattavuuden”
”Kiertotalous syö erikoiskauppaa”
”Kauppakeskuksissa asiakaskato”
Tuttuja otsikoita viime vuosilta. Ja osittain myös täyttä totta.
Suomeen on valmistumassa ennennäkemätön määrä uusia, moderneja kauppakeskuksia. Kasvukeskusten keskittyminen, kaupungistuminen, väestön ikääntyminen ja erityisesti nuorten ostokäyttäytymisen muutos asettavat riman myymälöille entistä korkeammalle.
Jakamistalous, ekologisuus, toiminnan läpinäkyvyys ja digitalisoituminen muuttavat kaupan rakenteita ja perusedellytyksiä dramaattisemmin kuin mikään muu viimeisen 100 vuoden aikana. Erikoiskaupan strategioita on uudistettu ja tällä hetkellä painopiste on liiketoiminnan kasvussa ja kannattavuudessa.
Myymälän, verkkokaupan ja monikanavaisen vaikuttamisen yhteispeli on yhä useamman erikoiskaupan toimijan liiketoiminnan ytimessä. Kaiken tämän tavoitteena on helpottaa ostamista ja lisätä asiakasuskollisuutta.
Merkittävimmät kohtaamiset ja muistijäljen jättävät ostokokemukset tapahtuvat tulevaisuudessa edelleenkin myymälässä. Toimiva myymälä on tie asiakkaan sydämeen.
Haluamme luoda yhdessä kanssasi tulevaisuuden myymälät. Asiantuntemuksemme ja kokonaisvaltainen palvelumme auttaa sinua kohtaamaan tulevaisuuden asiakkaiden odotusarvot. Viritetään myymäläsi myymään enemmän.
”Evet tuntee myymälän tulevaisuuden.” Petri Satuli, toimitusjohtaja PETRIFUN Oy
”Evet Design toteutti meille aikaa kestävän kodintekniikkamyymälän – tällä pärjäämme koko 2020-luvun.” Mika Paloluoma, Veikon Kone kauppias